adMix INKÖP

GER RÄTTA INKÖP I RÄTT TID

adMix-inköp körs separat eller integrerat med övriga adMix-moduler, såsom behov, lager, leverantörsreskontra, och redovisning.

Inköpsorder registreras enkelt, och kan fås utskrivna på särskilda företagsanpassade blanketter, på respektive leverantörs språk och i korrekt valuta.

Olika beslutsunderlag finns att tillgå som stöd i beställningsarbetet: Inköpsanmodan, lagerlägesrapport, leverantörsstatistik mm.

Artikelns lagerläge uppdateras automatiskt i saldot för beställt och vid fysisk inleverans uppdateras lagret.

Alla program håller den höga adMix-standarden och bland de generella finesserna märks hjälpknapp, hoppknapp, snabbval, flexibel skrivarhantering, meddelandehantering mm.
Detaljerad dokumentation erhålles vi köp av systemet.

Men varför bara läsa om det... när det finns möjlighet att pröva adMix via Client server via internet mot vår server.


Hemsida Denna sida senast ändrad 2015-12-15
Copyright © 1997-2015 Elektrondata AB
Linux!